В Барселона не са получавали оферти за името на „Камп Ноу“. От клуба обявиха пред ESPN, че не знаят за интерес от страна на компанията за канабис на Майк Тайсън – Swiss и нямат предложения от нея. Към този момент в клуба не е постъпила конкретна сериозна оферта по отношение на закупуването на името на стадиона.

Миналата седмица Барселона обяви, че през следващия сезон ще прехвърли търговското име на „Камп Ноу“ на компания, която иска да рекламира, а финансовите средства от рекламата директно ще отидат за борбата срещу COVID-19. Сделката ще бъде за една година и е с благотворителна цел, като с парите ще бъдат финансирани изследвания в борбата с коронавируса.Това означава, че през сезон 2020/21 домът на каталунците ще носи друго име. От построяването си през 1957 година стадион "Камп Ноу" никога не е носил друго име.
Милиардерът Алки Дейвид обяви, че вече води разговори с ръководството на "блаугранас", но от клуба отрекоха тази информация.

От Барселона са готови да разгледат всяко едно предложение, за да намерят най-добрия вариант, но от клуба са категорични, че трябва да бъдат сериозни компании или марки.

Бизнеспартньорът на Майк Тайсън – Алки Дейвид наскоро заяви пред BBC, че смяната на името на „Камп Ноу“ на стадион „Швейцаркс“ би било невероятна идея.

Освен това миналата седмица Барселона даде да се разбере, че компанията, която възнамерява да спечели наддаването, трябва да приеме идеята, че стадионът ще продължи да носи основното си име „Камп Ноу“, а към него ще бъде добавено новото име на марката, която ще рекламира.

“Камп Ноу” е най-големият стадион в Европа с повече от 99 хиляди места.

Първоначалната идея на Барселона беше да изчака до сезон 2023/24, за да продаде името на стадиона и по този начин доходите да бъдат използвани за покриването на разходите по ремонтната дейност на съоръжението. В този смисъл клубът очаква да генерира 300 милиона евро, които да покрият реализирането на проекта „Еспай Барса“, който включва преустройството на „Камп Ноу“, на баскетболната зала, както и на още няколко игрища.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS