Четвъртодивизионният германски Локомотив Лайпциг продаде 182 612 билета за виртуален мач, който се проведе в петък. Локомотив Лайпциг спечели с 5:0 срещу въображаемия противник. Билетите бяха с цена от 1 евро и отиват за подпомагане на клуба при финансовата криза заради пандемията от коронавирус.

По този начин Локомотив Лайпциг счупи рекорда за най-много продадени билети, който бе поставен през 1937 година от шотландците. Тогава те продадоха 149 557 билета за международния мач на Шотландия срещу Англия на „Хемпдън Парк“ в Глазгоу. Шотландците печелят приятелския мач с 3:1.

На 19 март Локомотив Лайпциг стартира кампания за продажба на виртуални билети срещу „невидимия опонент”.

Целта бе да се подобри реално постижение от далечната 1987 година. В среща от турнира „Купа на носителите на купи”, в реванш между Локомотив Лайпциг и Бордо се събират над 73 хиляди на стадиона, а продадените ценни хартийки са 120 хиляди. Първият мач е спечелен от германците във Франция с 1:0, а ответната среща завърша със същия резултат, но за Бордо. Стига се до дузпи и решителната я вкара вратарят на „синьо-жълтите” Рене Мюлер, който изпраща Локомотив Лайпциг на финал. С подобен призив, ниско разредният германски клуб постави началото на кампанията.

Актуалният стадион на Локомотив Лайпциг „Бруно-Плаше“ притежава 10 900 седящи места, а средната посещаемост през този сезон е малко над 3 хиляди.

Във вторник трябва да бъде взето решение относно това дали Локомотив Лайпциг ще спечели промоция за Трета лига. Отборът има по 47 точки с Алтглинике, но Локомотив е с мач по-малко от своя съперник. Освен това отборът от Лайпциг е и есенен шампион.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS