Четвъртодивизионният германски Локомотив Лайпциг продаде над 125 хиляди виртуални билета, струващи по едно евро. Целта бе да се съберат финансови средства за клуба, както и да се подобри рекорд от срещата с Бордо през сезон 1986/1987. „Мачът” е насрочен за 8 май, а противникът е „невидимият опонент”.Както е известно, пандемията коронавирус и спирането на спортни мероприятия, обрича редица клубове от много държави на финансови трусове.

На 19 март Локомотив Лайпциг стартира кампания за продажба на виртуални билети срещу „невидимия опонент” на 8 май. Президентът на клуба Томас Льове не може да си представи за постижението, което направиха феновете на тима. За по-малко от месец, привържениците са изкупили над 125 хиляди електронни пропуски. Той искрено им благодари, че са заедно в тези тежки времена.

Целта бе да се подобри реално постижение от далечната 1987 година. В среща от турнира „Купа на носителите на купи”, в реванш между Локомотив Лайпциг и Бордо се събират над 73 хиляди на стадиона, а продадените ценни хартийки са 120 хиляди. Първият мач е спечелен от германците във Франция с 1:0, а ответната среща завърша със същия резултат, но за Бордо. Стига се до дузпи и решителната я вкара вратарят на „синьо-жълтите” Рене Мюлер, който изпраща Локомотив Лайпциг на финал. С подобен призив, ниско разредният германски клуб постави началото на кампанията.

Около 20 дни по-късно, на 11 април Локомотив излезе с официално съобщение, че рекордът от 120 хиляди продадени билети е подобрен. Според различни издания, към днешна дата закупените виртуални пропуска са около 125 хиляди, което се равнява на 125 хиляди евро приход за тима.

Актуалният стадион на Локомотив Лайпциг „Bruno-Plache-Stadion”притежава 10 900 седящи места, а средната посещаемост през този сезон е малко над 3 хиляди. Въпреки това, за 3 седмици и половина, клубът продаде 125 хиляди билета за битката с „невидимия съперник”.

Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!

Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS