Dsport и Дарик радио, в партньорство с Кондор спорт, организират най-мащабното футболно събитие в България FootballNext. Партньори в това начинание са Кондор спорт, Palms Bet, Булстрад Виена Иншурънс Груп, Gillette, JEEP, Хотел Хилтън, Midalidare Estate, Maniac, Floewater и Hell Ice Coffee. Последният, седми панел на форума в хотел “Хилтън”, бе посветен на клубовете и бизнеса. Водещ на панела бе журналистът в Дарик радио и dsport Веско Вълчев. Спийкър бе експертът по спортни технологии и бизнес Теодора Иванова-Лимон.
Седмият панел започна с историята на Теодора Иванова, която е работила в редица големи компании по целия свят.
„Компанията, в която работих, учеше големите спортни организации как да правят бизнес“, започна тя.
„Независимо колко е голяма лигата, навсякъде по света, спортните организации гледат на себе си като на ентъртейнмънт. С развитието на технологиите, големите спортни лиги стават все по-големи и парите от телевизионни права отиват в тях. Така няма достатъчно пари за малките лиги. Висшата лига и Ла Лига растат сериозно, при френската Лига 1 е обратното. Медийната индустрия ще се промени много. Има много потенциал с датата. В момента оттам се правят пари най-вече от права за залози“, каза специалистът по спортни технологии и бизнес.
Тя коментира внедряването на изкуствен интелект в спорта: „Хубавото нещо в AI е, че няма значение дали си в България или в САЩ. Български предприемачи и инженери са способни да развият страхотни продукти. Имаме история с инженерния талант. AI-спортът е изключително развит чрез определени продукти. Един от начините да се промени спортът, е гледането на персонализирани материали“.
Иванова-Лимон говори и за възможността за развиване на брандинг на спортните отбори: „Според мен, могат, защото спортът е синоним с култура и е атрактивен. Всеки спорт, всеки клуб има тази възможност, но трябва да го погледнеш през тази лупа“.
Новините на Dsport и във Facebook, Viber, YouTube, TikTok и Instagram!
Мобилният Аpp на Dsport вече е тук - изтеглете за Android и iOS